Cienījamie klienti!
Pasūtījumi tiek apstrādāti darba dienās no 9.00 – 17.00.
Pasūtījumus iespējams apmaksāt ar bankas pārskaitījumu.
Šobrīd piegāde iespējama tikai ar "Omniva" pakomātu starpniecību.
(+371) 23070720
- Ja jums rodas jautājumi par pasūtījuma noformēšanu mūsu interneta veikalā;
- Ja jūs vēlaties noformēt pasūtījumu pa telefonu.
(+371)29181711
- Ja vēlaties saņemt konsultāciju par produktu lietošanu.
Kā veikt pasūtījumu mūsu interneta veikalā?
- Atrodiet
vajadzīgo preci, pievienojiet savam pirkumu grozam, mainiet preču
daudzumu vai dzēsiet to no pirkumu groza;
- Ja esat pabeidzis savu izvēli, dodieties uz sadaļu „Pirkumu grozs” un spiediet „Pasūtīt”, aizpildiet formā visus nepieciešamos laukus. Sadaļā "Papildu informācija" noteikti norādiet Jums vēlamā "Omniva" pakomāta adresi un nospiediet „Tālāk”; Pakomātu adreses varat apskatīt šeit.
- Jūs nokļūsiet sadaļā „Pasūtījuma apstiprināšana” - pārbaudiet ievadīto preču skaitu un pārējo informāciju. Ja visi dati ir pareizi, nospiediet „Pirkt”;
- Pabeidzot pasūtījumu Jūs savā e-pastā saņemat pasūtījuma apstiprinājumu-rēķinu ar izvēlēto preču sarakstu un cenām!
- Veiciet maksājumu uz pasūtījuma apstiprinājumā norādīto kontu, norādot pasūtījuma numuru.
- Prece tiek piegādāta 3 (trīs) darba dienu laikā pēc rēķina apmaksas. (Šobrīd iespējama piegādes kavēšanās, atkarībā no pakomātu noslogojuma).
- Par konkrētu piegādes laiku saņemsiet informatīvu īsziņu ar sūtījuma saņemšanas kodu Omniva pakomātā.
Iepirkties mūsu interneta veikalā ir viegli un ērti!
Jebkurā brīdī pēc pasūtījuma noformēšanas, Jūs varat sazināties ar mums pa e-pastu fito.pasts@gmail.com vai pa tālr. (+371)23070720 un mainīt piegādes pakomāta adresi, pievienot vai atcelt preces pasūtījumā.